#2

Vaknade för en stund sedan. Tänkte försöka röra på arslet och städa lägenheten innan min kära vän Caroline kommer hit. Hon kommer på en nattvisit runt kl 02 och myser med vin. Jag vill ha på mig mysiga tofflor, minishorts och en stor mysig tröja, vara osminkad och ha håret ruffsigt som en tok som bara är glad och inte bryr sig om hon har omaka strumpor eller en såsfläck på tröjan. Jag vill skratta, sitta på balkongen med vin och ett trevligt sällskap. Gärna en skön sommarnatt då det fortfarande är ljust ute. Jag vill vara så pass övertrött att jag skrattar åt minsta lilla och bubblar av lycka och kärlek. Jag vill krama ur mitt hjärta på all kärlek men ändå känna att det fylls lika snabbt igen.

Ikväll är en början, en början på något nytt.




Kommentarer
Postat av: buktalaren

jag älskar dig<3

2010-05-13 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0